Anketa provedena među članovima Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK pokazala je kako se i tom segmentu turizma struktura gostiju značajno promijenila. Prije pojave koronavirusa SAD je bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, a sada je to Njemačka. Zanimljivo je da nas sve više posjećuju gosti koji su prije pandemije svoj godišnji provodili na egzotičnim long haul destinacijama poput Bahama i Sejšela te da je velik broj njih najavio i ponovni posjet Hrvatskoj.
„Trenutačno nam većina gostiju dolazi s njemačkog govornog područja i iz Hrvatske, a osjetno je i povećanje dolazaka iz Ukrajine, Mađarske, Poljske, Češke i sl. U najvećem broju riječ je o gostima koje dolaze vlastitim automobilom, a uz to određeni broj dolazi i avionom, često privatnim letom. Iskustva s njima su nam izrazito pozitivna i u većini slučajeva riječ je o gostima koji su nas posjetili po prvi put, tražeći alternativu za long haul destinacije koje su inače posjećivali. Zanimljivo je da su mnogi primijetili koliko je jednostavnije odabrati neku bližu destinaciju, a dosta ih je i najavilo ponovni posjet, s obzirom da smo ispunili njihova očekivanja po pitanju visokog stupnja privatnosti, kvalitete smještaja i usluga“, istaknula je Sandra Jurić, direktorica prodaje i marketinga u hotelu Meneghetti koji je član grupacije Stories, Croatian Unique Hotels.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu