Broj upita i pritužbi hrvatskih potrošača godišnje premašuje 25 tisuća, prisutan je trend njegova rasta, a upiti su sve složeniji, ističe Ilija Rkman, predsjednik saveza "Potrošač" – Hrvatskog saveza udruga za zaštitu potrošača, a povodom Svjetskog dana zaštite potrošača, koji se svake godine obilježava 15. ožujka.
Kao najčešća područja na koja se odnose upiti potrošača Rkman je za Hinu naveo elektroničke komunikacije, trgovinu, internetsku trgovinu, sklapanje potrošačkih ugovora izvan poslovnih prostora trgovaca, materijalne nedostatke i jamstva proizvoda, komunalne usluge, ovrhe, financijske i usluge osiguranja, nepoštenu, zavaravajuću i agresivnu poslovnu praksu, kršenje kodeksa etike poslovanja te turističke i ugostiteljske usluge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu