Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovna 2026.
Ivana Labudović, San Canzian Hotel & Residences, predsjednica Uprave

Stvarna vrijednost, a ne cijena, oblikovat će budućnost premium turizma u 2026.

Premium hospitality je pozornost prema detaljima i stvaranje iskustava koja povezuju gosta s destinacijom i ostavljaju trajni dojam.

Autor: Ivana Labudović
03. prosinac 2025. u 22:00
Ivana Labudović, predsjednica Uprave San Canzian Hotel & Residences/PD

Ulazimo u 2026. s globalnom ekonomijom koja usporava, geopolitičkom neizvjesnošću i inflacijskim pritiscima koji mijenjaju potrošačke navike. Premium turizam i hospitality nisu izolirani od tih kretanja, ali imaju ključnu prednost, sposobnost stvaranja vrijednosti koja nadilazi cijenu. Luksuz više nije samo materijalan, već ga određuju doživljaj, diskrecija i osjećaj sigurnosti.

Gosti traže mir i privatnost, autentičnost, profesionalnu nenametljivost i iskrenu pažnju. Prepoznajemo privatnost kao jednu od najvažnijih valuta pa u novom dijelu hotela, čije otvorenje planiramo krajem 2026., otvaramo klub zatvorenog tipa, po uzoru na londonske. Članovima ćemo osigurati ekskluzivnost, personaliziran pristup i osjećaj da su “među istomišljenicima”.

Otpornost hospitalityja više se ne gradi samo popunjavanjem kapaciteta, već i ulaganjima koja stvarno podižu vrijednost boravka, od vrhunske infrastrukture i jednostavne mobilnosti, do višeg standarda usluge i tehnologije koja olakšava, ali ne narušava ljudski kontakt. Nova definicija premium iskustva znači predvidjeti potrebe gosta prije nego što ih on i osvijesti, razumjeti ga, personalizirati svaki korak i gledati njegovim očima, a ne samo kroz operativnu učinkovitost hotela. Upravo u tome leže najveće prilike 2026. godine. Za nas u srcu svega ostaje gost i iskustvo koje mu pružamo.

Naša je prednost u artizanskom pristupu koji se vidi u svakom detalju i u istarskom doživljaju koji ostaje u pamćenju, a takvo iskustvo ne nastaje samo od sebe – ono počinje s ljudima. Znamo da je kvalitetna radna snaga rijetka i dragocjena, zato strateški ulažemo u izvrsnost, razvoj i motivaciju naših timova. Nudimo konkurentne uvjete i kontinuirano jačamo kompetencije potrebne za premium uslugu. Fokus stavljamo na lokalne radnike jer oni donose autentičnost destinacije i grade dugu, održivu vrijednost za naš brand, ali i širu zajednicu.

Premium iskustvo kreće iznutra, od zaposlenika koji su cijenjeni, osnaženi i ponosni na ono što zajedno stvaramo. Premium hospitality je pozornost prema detaljima i stvaranje iskustava koja povezuju gosta s destinacijom i ostavljaju trajni dojam. U 2026. oni koji uspiju spojiti inovaciju, održivost i strast prema gostoprimstvu oblikovat će budućnost industrije. Naš je cilj biti predvodnikom te promjene i dokazati da se premium turizam ne mjeri cijenom, već pažnjom i izvrsnošću koju gost osjeća u svakom trenutku.

Autor: Ivana Labudović
03. prosinac 2025. u 22:00
Podijeli članak —

New Report

Close