Zvijezda, članica Fortenova grupe i Ekonomski fakultet u Osijeku, ovim projektom realizirali su važan segment međusobne strateške suradnje, koja je u prosincu prošle godine formalizirana potpisivanjem Sporazuma o znanstveno-stručnoj suradnji. Natjecanje između 14 studentskih timova s Ekonomskog fakulteta Osijek iznjedrilo je sjajne primjere kompetencija, znanja i kreativnosti novih generacija budućih marketinških stručnjaka, a trima najboljim timovima dodijeljene su i prigodne nagrade za uspješno rješavanje marketinškog poslovnog slučaja tvrtke Zvijezde. Navedeno natjecanje također je i dio obveznog kolegija Marketing-strategije na drugoj godini diplomskog studija, smjera marketing, kojeg vodi prof. dr. sc. Marija Ham.
Prvo mjesto, osvojio je tim u sastavu Marcela Kranjčec, Nikolina Lucić, Iva Maria Marošičević i Eva Misir, dok su drugo mjesto zauzeli Geošić Daniel, Kovačević Andrea i Kožić Tajana. Treće mjesto pripalo je timu u sastavu Anica Varnica, Maja Lončina, Marijana Delić-Hederić, Ivan Špiranović i Matej Šimić. Ova vrsta natjecanja ima dugogodišnju tradiciju na Ekonomskom fakultetu, a kroz suradnju s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) pruža studentima priliku za praktičnu primjenu znanja iz područja marketinga već za vrijeme studija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu