Struka odabrala najkvalitetnijeg ponuđača gotovih montažnih kuća u Hrvatskoj

Autor: Objava za medije , 16. listopad 2013. u 10:28
Ilustracija/Thinkstock

Kada je riječ o kvaliteti gotovih montažnih kuća, najviše ocjene u Hrvatskoj dobiva – Domprojekt.

Recentno istraživanje kvalitete – QUDAL CONSTRUCTION SURVEY (www.qudal.hr) iz rujna ove godine, u kojem su ispitanici bili isključivo osobe koje su usko vezane uz građevinsku struku, pokazuje da kada je riječ o kvaliteti gotovih montažnih kuća, najviše ocjene u Hrvatskoj dobiva – Domprojekt.
 
Istraživanje QUDAL – Construction Survey Croatia 2013/2014 provela je tijekom mjeseca rujna 2013 švicarska kuća ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku od 1.200 ispitanika, isključivo osoba usko vezanih uz građevinsku struku  u Hrvatskoj (arhitekti, vlasnici građevinskih tvrtki, građevinski tehničari, osobe koje trenutno same grade ili renoviraju vlastitu nekretninu…) koristeći CAWI – DEEPMA metodu (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).
 
Ispitanicima, osobama vezanim uz građevinsku struku u Hrvatskoj, je u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljeno sljedeće pitanje: "Navedite naziv proizvođača gotovih montažnih kuća koji u Hrvatskoj nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete:"
 
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori (tipa a, b, c…), već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje.
 
Najveći broj ispitanika, na ovo je pitanje odgovorio: Domprojekt
 
Zahvaljujući ovoj osvojenoj poziciji, Domprojekt ima pravo nositi prestižan status – QUDAL – top QUality meDAL – i QUDAL zlatnu medalju s maksimalnih pet zvjezdica za kvalitetu za kategoriju "gotove montažne kuće" u Republici Hrvatskoj.
 
Istraživanje QUDAL – QUality meDAL provedeno je u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
 
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri tržišne udjele, ili snagu branda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu.
 

Komentirajte prvi

New Report

Close