Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Stručnjaci o prodajnim vještinama 13. svibnja u Zagrebu

Autor: Poslovni dnevnik
10. svibanj 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Saša Tenodi, suorganizator konferencije Prodajni mindset/E. Elveđi/PIXSELL

Među predavačima na konferenciji su Daniel Disney, Scott Gould, Dragan Vojvodić, Sanja Šagud, Joe Bašić, Vedrana Likan, Tea Zavacki i Ivan Vukušić.

U Zagrebu će se 13. svibnja, u Riverside Golfu, održati konferencija Prodajni mindset. Kako kažu organizatori, taj je događaj kruna ciklusa istoimenih emisija autora Vedrana Sorića i Saše Tenodija, a cilj je predstaviti najnovija iskustva i savjete nužne za unapređivanje prodajnih vještina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Među predavačima na konferenciji su Daniel Disney, Scott Gould, Dragan Vojvodić, Sanja Šagud, Joe Bašić, Vedrana Likan, Tea Zavacki i Ivan Vukušić.

U Zagrebu će se 13. svibnja, u Riverside Golfu, održati konferencija Prodajni mindset. Kako kažu organizatori, taj je događaj kruna ciklusa istoimenih emisija autora Vedrana Sorića i Saše Tenodija, a cilj je predstaviti najnovija iskustva i savjete nužne za unapređivanje prodajnih vještina.

Među predavačima na konferenciji su Daniel Disney, Scott Gould, Dragan Vojvodić, Sanja Šagud, Joe Bašić, Vedrana Likan, Tea Zavacki i Ivan Vukušić.

Najavljujući event Saša Tenodi poručio je kako su emisije Prodajni mindset bile svojevrstan uvod u konferenciju.

“U emisiji mi postavljamo pitanja koja nas zanimaju, dok će na konferenciji sudionici nakon predavanja dobiti okvir različitih pristupima koji imaju jednu zajedničku crtu, a ta crta je da baš svi pristupi naših predavača funkcioniraju.

Sudionici će se moći poistovjetiti s prodajnim strategijama naših predavača jer mnoge od njih i nesvjesno koriste, no svoje će prodajne strategije moći napuniti i onim pristupima s kojima do sada možda nisu bili upoznati u praksi. Staro, tj. postojeće znanje i ovo novo imat će sinergijski učinak na njihove prodajne rezultate”.

Autor: Poslovni dnevnik
10. svibanj 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close