Najbrojniji korisnici rent-a-cara u Hrvatskoj su turisti, posebice oni koji u našu zemlju dolaze zrakoplovima.
Stoga se i domaće tvrtke iz tog sektora sve više prilagođavaju zahtjevima klijenata s dalekih tržišta koji su u pravilu skloni online rezervaciji i plaćanju usluga. Najnoviji primjer je tvrtka Fleet koja je ovih dana lansirala svoj novi web kojim se prilagodila novonastalim zahtjevima. Kako za Poslovni dnevnik pojašnjava Krešimir Dobrilović, direktor Fleet rent-a-cara, nova web stranica nastala je na temelju zahtjeva poslovnih partnera i korisnika s tržišta SAD-a, Kanade, Kine, Japana te zemalja EU-a koji inzistiraju na internetu kao glavnom kanalu prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu