Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Srbi će preplaviti Jadran ako padnu cijene

Autor: Marija Crnjak
24. veljača 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Sve brojnije turiste iz Srbije uz visoke cijene brine i loš tretman

U ovoj sezoni Hrvatska može očekivati nastavak lanjskog trenda povećanja broja turista iz Srbije, no ne može računati na značajan rast ako se srpskom tržištu ne prilagodi povoljnijim cijenama i približi mediteranskoj konkurenciji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Međutim, čak i uz eventualno niže cijene goste iz Srbije još uvijek odbija loš tretman na koji nailaze na hrvatskim destinacijama i službena politika trebala bi se zauzeti da se to promijeni.To su glavne poruke koje su hrvatskom turističkom sektoru upućene s 32. međunarodnog Sajma turizma Beograd otvorenog u srijedu, na kojem je ove godine po prvi put sudjelovala Hrvatska turistička zajednica na čelu s ministrom turizma Damirom Bajsom. Hrvatska će na promociju svog turističkog proizvoda u ovoj godini uložiti dva milijuna kuna, što je dvostruko više nego lani, uključivanjem srpskih agencija u program udruženog oglašavanja, online oglašavanjem te jumbo plakatima. U Hrvatskoj su srpski turisti lani ostrvarili oko 500 tisuća noćenja, što je porast od oko 15 posto u odnosu na 2008. godinu. Branka Karadžić, regionalna direktorica agencije Kontiki ističe kako je konkurencija mediteranskih zemalja još uvijek vrlo jaka. “Očekujemo jako tešku godinu i upućujemo apel hrvatskim hotelijerima da se na vrijeme prilagode cijenama, jer se ukidanje viza za Srbe mijenja struktura destinacija. Agresivna promotivna kampanja također je potrebna i dobro je da se provodi”, kaže Karadžić. Prosječna cijena paketa koji prodaje Jolly Travel, inače odnedavno u sastavu Grupe adriatica.net, iznosi 490 eura bez prijevoza, otkriva direktor Jollya Srđan Marković.“Ove godine planiramo udvostručiti broj turista za Hrvatsku, no bojim se da se to neće ostvariti ako se cijena paketa ne spusti na maksimalno 390 eura.”, kaže Marković. Ministar Bajs rekao je da ne očekuje da će se u Hrvatskoj mijenjati politika cijena, već će se nuditi “vrijednost za novac”.

U ovoj sezoni Hrvatska može očekivati nastavak lanjskog trenda povećanja broja turista iz Srbije, no ne može računati na značajan rast ako se srpskom tržištu ne prilagodi povoljnijim cijenama i približi mediteranskoj konkurenciji.

Međutim, čak i uz eventualno niže cijene goste iz Srbije još uvijek odbija loš tretman na koji nailaze na hrvatskim destinacijama i službena politika trebala bi se zauzeti da se to promijeni.To su glavne poruke koje su hrvatskom turističkom sektoru upućene s 32. međunarodnog Sajma turizma Beograd otvorenog u srijedu, na kojem je ove godine po prvi put sudjelovala Hrvatska turistička zajednica na čelu s ministrom turizma Damirom Bajsom. Hrvatska će na promociju svog turističkog proizvoda u ovoj godini uložiti dva milijuna kuna, što je dvostruko više nego lani, uključivanjem srpskih agencija u program udruženog oglašavanja, online oglašavanjem te jumbo plakatima. U Hrvatskoj su srpski turisti lani ostrvarili oko 500 tisuća noćenja, što je porast od oko 15 posto u odnosu na 2008. godinu. Branka Karadžić, regionalna direktorica agencije Kontiki ističe kako je konkurencija mediteranskih zemalja još uvijek vrlo jaka. “Očekujemo jako tešku godinu i upućujemo apel hrvatskim hotelijerima da se na vrijeme prilagode cijenama, jer se ukidanje viza za Srbe mijenja struktura destinacija. Agresivna promotivna kampanja također je potrebna i dobro je da se provodi”, kaže Karadžić. Prosječna cijena paketa koji prodaje Jolly Travel, inače odnedavno u sastavu Grupe adriatica.net, iznosi 490 eura bez prijevoza, otkriva direktor Jollya Srđan Marković.“Ove godine planiramo udvostručiti broj turista za Hrvatsku, no bojim se da se to neće ostvariti ako se cijena paketa ne spusti na maksimalno 390 eura.”, kaže Marković. Ministar Bajs rekao je da ne očekuje da će se u Hrvatskoj mijenjati politika cijena, već će se nuditi “vrijednost za novac”.

Medijski prostor

Ljutiti Slovenci
Slovenska delegacija se naljutila na hrvatsku jer je zauzela znatno veći medijski prostor na beogradskom sajmu unatoč tome što je Slovenija zemlja partner. Navodno su iz istog razloga Slovenci otkazali i svečani koktel koji je trebao biti održan gotovo istodobno kad i hrvatska večer u Hyattu.

Autor: Marija Crnjak
24. veljača 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentari (3)
Pogledajte sve


a preko vikenda će moći i ratovati, posebna ponuda

Šteta što nam je Stipe otišao jerbo bi on i Dodik odmah mogli da otvore sezonu pucanja [lol]

a preko vikenda će moći i ratovati, posebna ponuda

Kakva glupost!
Srbi ove godine idu u Grčku. Vize se ukinute a Grčka snizila cijene. Isto važi i za Srbe iz Bosne koji su tradicionalno česti gosti na Makraskoj rivijeri. Ako ukinu vize u BiH i njih će biti znatno manje.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close