Nakon pet godina povezanosti s Konzumom i poslovanja unutar koncerna Agrokor, Kozmo drogerija od početka ove godine egzistira kao samostalna tvrtka u vlasništvu Nexus Alpha fonda. O sve agresivnijem nastupu na tržištu, širenju maloprodajne mreže i ambicijama za budućnost za Poslovni dnevnik govori predsjednik Uprave Kozma Entoni Sošić, ali ne otkriva kakve su rezultate dosad postigli.
Ovo je prva godina da niste u sustavu Agrokora. Budući da ste bili na čelu Kozma i prije ‘odvajanja’ od koncerna, možete li usporediti vašu tržišnu poziciju nekad i danas?
Kozmo je nastao 2005. godine kada je procijenjeno da je došlo do energičnog razvoja drogerijskog tržišta u Hrvatskoj. Agrokor je uvidio da tu postoji prilika i pokrenut je Kozmo. Kroz godine se tvrtka razvijala i širila, no u jednom trenutku sazrela je ideja da bi se brend možda razvijao puno bolje i uspješnije ako bi imao veću samostalnost u procesu odlučivanja. Tada je Kozmo prodan fondu Nexus Alpha. U Agrokoru smo imali jako zaleđe, no taj koncern čini velik broj članica i odluke se ne mogu uvijek donijeti i provesti brzinom koju dinamično tržište traži. Sada imamo puno veću fleksibilnost i samostalnost u donošenju odluka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Entoni, imat ćeš 50% udjela nikad, hoćeš se kladit ?
Uključite se u raspravu