Kriza i pad potražnje udruženi s rezervacijama smještaja preko interneta, pritiskom agencija i korporativnih klijenata srušila je cijene u zagrebačkim hotelima za oko 30 posto u odnosu na one iz “zlatnog doba” 2003. godine. Prosječna cijena sobe u hotelu od pet zvjezdica pala je sa 150 na 100 eura. Po tome se zagrebački hoteli ne razlikuju od drugih gradova u regiji, no neki hotelijeri upozoravaju da na tržištu vlada kaos koji izaziva probleme u poslovanju i dodatno ruši cijene.
Paradoks na tržištu
Neki hoteli s pet zvjezdica jeftiniji su od hotela s četiri, hoteli na periferiji skuplji su od onih u središtu grada, a hoteli s tri zvjezdice u ozbiljnim su problemima u poslovanju jer su cjenovno potpuno neatraktivni. Hotelijeri smatraju da će se s porastom potražnje početi vraćati i cijene, no analitičari upozoravaju da su cjenovni razredi prošlost koja se neće vratiti. Tranzicija u koju je ušao sektor uvjetovana je tržištem i cijene će se ubuduće morati formirati prema popunjenosti, odnosno potražnji, kažu naši sugovornici koji misle da je tranzicija u politici cijena dobra jer će destinacija postati konkurentnija. Hotel Regent Esplanade među prvima je u krizi napravio zaokret u poslovanju te politici cijena.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.uh, baš je zagreb nešto reprezentativan za hotelsko tržište, ponuda i kvaliteta su na razini nekog austrijskog sela. ne znam postoji li grad ove veličine s tako malo hotela.
Uključite se u raspravu