Godina koju polako ispraćamo bila je izazovna za cijeli Sektor maloprodaje. Početak 2025. obilježili su tržišni pritisci, promjene u regulaciji cijena i poljuljano povjerenje potrošača.
Kroz te smo izazove naučili koliko je važno zadržati dosljednost, a opet biti sposoban prilagoditi se tržišnim izazovima. Iako smo neke procese morali prilagođavati novim pravilima i okolnostima, uspjeli smo održati razinu usluge kakvu kupci očekuju i zaslužuju.
Međutim, uz sve procese i ključne pokazatelje uspješnosti, za mene su u fokusu uvijek zaposlenici i naša korporativna kultura.
Prema mome mišljenju, ljudi su ključ svake uspješne organizacije. Sve je izazovnije prilagoditi se tržištu rada koje se brzo mijenja. U takvim okolnostima važno je razumjeti da se posao ne temelji na procesu, već na ljudima koji ga obavljaju, jer stabilan tim nije prednost, nego preduvjet dugoročno održivog i uspješnog poslovanja. Ponosan sam na činjenicu da sve više talentiranih ljudi Kaufland prepoznaje kao kompaniju s velikim mogućnostima i mjesto za razvoj karijere s velikim brojem različitih pozicija.
Zahvaljujući našim zaposlenicima i timovima, 2025. je za nas bila godina dobrih rezultata. Ostvarili smo rast prometa iznad planiranog, nastavili s modernizacijom postojećih lokacija, otvorili dvije nove trgovine i došli do ukupno 52 poslovnice u Hrvatskoj, čime smo dodatno učvrstili svoju poziciju na tržištu. Istodobno smo nastavili ulagati u logističku infrastrukturu, energetsku učinkovitost i održive projekte poput solarnih elektrana i donacija hrane jer odgovorno poslovanje odavno više nije samo izbor, već standard kojim pozitivno želimo utjecati na okoliš i društvo u kojem živimo. Važno je konstantno učiti, prilagođavati se i donositi odluke koje potvrđuju da su djela, ne riječi ono na čemu gradimo svoj kredibilitet.
Iduće godine slavimo velikih 25 godina poslovanja u Hrvatskoj. U tom smo periodu prošli kroz niz promjena koje su nam omogućile da rastemo i razvijamo se, a u 2026. godini nastavljamo istim putem s jasnom strategijom i spremnošću za sve što je pred nama. Fokusirat ćemo se, kao i do sada, na održiv rast, digitalnu transformaciju i daljnje jačanje odnosa s kupcima i partnerima. Nastavit ćemo ulagati u domaće proizvode, širenje mreže trgovina i projekte koji stvaraju vrijednost za zajednicu i za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo.
Vjerujem da uspjeh nije mjerljiv samo rezultatima, nego i odnosom koji imamo s kupcima, partnerima i okruženjem u kojem poslujemo. Prošla godina je bila vrijedna lekcija o otpornosti i upravo na tom iskustvu gradimo vjeru u još uspješniju 2026.