Brodosplit je nedavnom privatizacijom, pa i feštom s pečenim volovima i janjetinom kojom je ta privatizacija obilježena, simbolički prošao kroz "svoju" 1991., kako su to nekad proživjele (a rijetke preživjele) i brojne druge tvrtke. No, nastavak tog procesa odveo je splitski škver direktno u 21. stoljeće, jer se sve što treba znati o zbivanjima na navozima i oko njih nakon dolaska DIV-a i Tomislava Debeljaka praktički istog trenutka može naći na Facebooku.
Vlasnikove 'poslanice'
Stranica Škveranka koju je na najpopularnijoj društvenoj mreži otvorila zaposlenica Brodosplita Anita Matijaš još je i prije okončanja privatizacije postala omiljeno mjesto "druženja", a teško je naći neku sličnu stranicu koja je toliko puta bila citirana u medijima. Među ravno 1075 "fanova" (stanje u prošli četvrtak ujutro) najviše je baš škverana, premda se u rasprave često uključuju i drugi koji smatraju da imaju što reći o Brodosplitu. No, ono što je Škveranku učinilo toliko popularnom su "poslanice" koje preko nje svojim radnicima upućuje osobno Tomislav Debeljak, kao i njegovo sudjelovanje u raspravama na stranici, tako različito od ponašanja dosadašnjih uprava. Preko Škveranke Debeljak je dosad najavljivao i nove poslove, i otkaze, i mjere koje će provoditi tijekom restrukturiranja, i borio se protiv neradnika, najavio zabranu alkohola i pušenja, obračunavao se sa sindikalnim čelnicima koji su ga dočekali kao neprijatelja…Anita Matijaš je Škveranku pokrenula u srpnju 2012., nezadovoljna informacijama koje su u tim neizvjesnim vremenima radnici dobijali od uprave i sindikata."Osjećali smo se napuštenima, izgubljenima i jednostavno zabrinutima za budućnost. S druge strane, dio javnosti osuđivao je škverane zbog navodnog nerada. Imala sam žarku želju pokazati ljudima da su to vrijedni radnici, te sam ih počela fotografirati i, uz njihovo odobrenje, tim slikama pokušala dočarati škverski znoj i patnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu