Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Škver se odrekao dijela koncesije

Autor: Marija Brnić
15. veljača 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Koncesiju drže od 1999. godine/Dino Stanin/PIXSELL

Lučka uprava Zadar u zoni uz brodogradilište širi ribarsku luke Vela Lamjana za što su riješene sve dozvole.

Po izlasku iz stečaja, remontno brodogradilište Nauta Lamjana iz Kalija na otoku Ugljan preoblikovano je iz dioničkog u društvo s ograničenom odgovornošću, zbog čega je potkraj prošle godine zatražilo promjene u ugovoru o koncesiji na pomorskom dobru, što je Vlada jučer odobrila.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osim ove tehničke izmjene, u ugovoru je umanjena i koncesionirana površina, što je od Vlade zatražilo samo brodogradilište. Kako je pojašnjeno u zahtjevu, Lučka uprava Zadar izvijestila je kaljsko brodogradilište kako u kontaktnoj zoni planira implementirati projekt modernizacije i proširenje ribarske luke Vela Lamjana, koja se nalazi u nastavku brodogradilišta u uvali Lamjana, a za čije je građenje ishodila i sve potrebne pravomoćne dokumente.

Po izlasku iz stečaja, remontno brodogradilište Nauta Lamjana iz Kalija na otoku Ugljan preoblikovano je iz dioničkog u društvo s ograničenom odgovornošću, zbog čega je potkraj prošle godine zatražilo promjene u ugovoru o koncesiji na pomorskom dobru, što je Vlada jučer odobrila.

Osim ove tehničke izmjene, u ugovoru je umanjena i koncesionirana površina, što je od Vlade zatražilo samo brodogradilište. Kako je pojašnjeno u zahtjevu, Lučka uprava Zadar izvijestila je kaljsko brodogradilište kako u kontaktnoj zoni planira implementirati projekt modernizacije i proširenje ribarske luke Vela Lamjana, koja se nalazi u nastavku brodogradilišta u uvali Lamjana, a za čije je građenje ishodila i sve potrebne pravomoćne dokumente.

Brodogradilište je Vladi i resornom Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture potvrdilo da je spremno odreći se dijela koncesijskog područja.

Izborili opstanak
Nauta Lamjana koncesionar je na navedenoj lokaciji od studenoga 1999. godine, a ukupna površina pomorskog dobra koje će ubuduće koristiti za svoje poslovanje iznosit će 134 tisuće četvornih metara, od čega 47 tisuća morskog, a 87 tisuća kopnenog dijela. Stečajni postupak kaljskog brodogradilišta praćen je kroz šest godina brojnim zapletima i promjenama stečajnih upravitelja, kao i nastavkom poslovanja s istim vlasnikom, švicarskom tvrtkom iO Adria, koja je ujedno bila i najveći vjerovnik. 

Resorni ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković zadovoljan je što nakon izlaska iz stečaja brodogradilište nastavilo s poslovanjem."Sama činjenica da je društvo koje upravlja brodogradilištem uspješno provelo stečajni plan i nastavlja s radom, osigurava radna mjesta na otoku te nalazi nove poslove na tržištu, govori i o hrvatskoj brodogradnji kao grani koja ima budućnost i čiji je opstanak neupitan", kaže. 

'Važna uloga'
Dodaje da brodogradilište Lamjana ima i važnu ulogu na tržištu popravaka domaćih plovila za izlete i male kruzing brodove te ribarske flote koja gravitira srednjem Jadranu. Prošle godine u tom brodogradilištu popravljano je više od 200 takvih plovila, zaključuje ministar.

Autor: Marija Brnić
15. veljača 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close