Druženja, putovanja, festivali i koncerti najviše nedostaju potrošačima-korisnicima bankarskih usluga u Hrvatskoj u vrijeme pandemije, zbog čega ih, ali i financijske situacije gotovo 50 posto ne planira putovati ove zime u inozemstvo, pokazalo je jesensko istraživanje MasterIndex kompanije Mastercard.
To je online istraživanje za tu kompaniju u rujnu i listopadu provela agencija Improve na uzorku od tisuću korisnika bankarskih usluga u Hrvatskoj od 18 do 55 godina, a uz pitanja o navikama korištenja financijskih usluga i stavu prema platnim karticama ove je jeseni istraživanje prošireno i pitanjima o utjecajima pandemije na potrošače.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu