Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Skijaški tjedan “opustošio” domaće Rent a car kuće

Autor: Poslovni.hr
08. siječanj 2015. u 15:46
Podijeli članak —
Foto: Petar Glebov / Pixsell

60.000 Hrvata trenutno uživa na skijalištima diljem Europe.

Ovogodišnji skijaški tjedan, osim sjajnih rezultata za putničke agencije, osigurao je i značajan rast prometa rent a car kućama koje su prilagodile svoju ponudu ovom specifičnom segmentu i ostvarile iznenađujuće rezultate, stoji u priopćenju NPR Consultinga.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, prema ostvarenom prometu FLEET rent a car-a, u narednih dva tjedna ostvaren je broj najmova vozila osposobljenih za uvjete skijaških potreba od čak 93% ukupnog kapaciteta vozila koja udovoljavaju ovom tipu potreba korisnika. 

Ovogodišnji skijaški tjedan, osim sjajnih rezultata za putničke agencije, osigurao je i značajan rast prometa rent a car kućama koje su prilagodile svoju ponudu ovom specifičnom segmentu i ostvarile iznenađujuće rezultate, stoji u priopćenju NPR Consultinga.

Naime, prema ostvarenom prometu FLEET rent a car-a, u narednih dva tjedna ostvaren je broj najmova vozila osposobljenih za uvjete skijaških potreba od čak 93% ukupnog kapaciteta vozila koja udovoljavaju ovom tipu potreba korisnika. 

Pozitivan efekt proizlazi iz potrebe tržišta za vozilima koja su osposobljena za zimske uvjete te dodatnim prtljažnim prostorom ili većim brojem sjedala koja omogućuju veći broj putnika i fleksibilnost putovanja.

Najviše se traže monovolumeni, manja SUV vozila, luksuzna vozila iz ELITE ponude te kompaktna vozila s dodatnom opremom karakterističnom za navedene uvjete i potrebe.

Prilagodba ponude korisnicima da se uštedom, točnije povoljnijim cijenama ostvari povećani promet, rezultirala je sjajnim poslovnim ostvarenjem što dodatno ističe i Krešimir Dobrilović, čelni čovjek FLEET-a. „Naša su očekivanja bila poprilično optimistična, no ostvareni rezultati su dobrim dijelom premašili planirana ostvarenja. Akcije koje smo nudili naišle su na plodno tlo i prepoznate su od tržišta kao korisne i vrlo atraktivne domaćim skijašima.

Time smo ostvarili win-win poziciju u kojoj su korisnici prošli financijski znatno povoljnije nego da su putovali vlastitim vozilima, dok smo mi ostvarili značajan promet koji nam kojim smjerom nastaviti realizaciju ovakve poslovne strategije i u godinama koje dolaze.“

Autor: Poslovni.hr
08. siječanj 2015. u 15:46
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close