Ne treba očekivati da sve hrvatske destinacije rade cijele godine, no Hrvatska još ima puno posla u ublažavanju sezonalnosti i stvaranju motiva i sadržaja za dolazak turista, složili su se sudionici konferencije. Projekt Hrvatska 365 ide treću godinu i nastavlja se, no uz izmjene i sužavanje broja destinacija, što je u razgovoru za Poslovni istaknuo ministar Kliman.
Kako proširiti ponudu
Direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić pojasnio je na panelu o sezonalnosti kako projekt mogu nositi gradovi poput Zagreba, Rijeke, Varaždina, Splita, Dubrovnika, Zadra, koji su tijekom cijele godine "živi" i zbog svojih stanovnika, te da se ponuda može proširivati izletima u okolicu. "Gosti ne dolaze zbog hotela nego zbog sadržaja koji im se nude u destinaciji, i lokalne turističke zajednice trebaju preuzeti inicijativu da te sadržaje osmisle i omoguće", istaknuo je Ivičić. Ivo Bašić iz Ministarstva turizma podsjeća da u ublažavanju sezonalnosti, s čime se suočavaju mnoge turističke zemlje no možda u manjem opsegu, Hrvatskoj na ruku idu trendovi očuvanja okoliša i zelenog poslovanja, ali i globalna situacija jer gosti vole putovati u obližnje destinacije. Bašić ipak podsjeća na to da je upravo obiteljski smještaj prema istraživanjima generator sezonalnosti, zbog čega je povećanje udjela hotela također nužno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu