Ulazak Hrvatske u zonu Schengen i informiranje stranih turističkih tržišta o još većoj prometnoj dostupnosti tema je nove kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će provoditi do ožujka na 13 tržišta, a već donosi rezultate.
Turistički promet u dosadašnjem dijelu siječnja s oko 125 tisuća dolazaka turista i 400 tisuća noćenja za 16 odnosno 25% je veći nego u istom dijelu siječnja 2019., podaci su HTZ-a iz eVisitora kojima potvrđuju dobre trendove na početku godine, ali i pozitivna očekivanja za njezin nastavak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu