U posljednje vrijeme Agencija za upravljanje državnom imovinom (AUDIO) izložena je oštrim kritikama Vlade zbog rezultata, no iz podataka o aktivnostima u 2012. kojima raspolaže Poslovni dnevnik može se zaključiti da je naslabija karika u sustavu upravljanja Upravno vijeće Agencije.
To tijelo što donosi odluke, a koje čine upravo predstavnici Vlade, sastalo se lani samo šest puta. U prethodnoj godini, u kojoj je AUDIO djelovao tek devet mjeseci, Upravno je vijeće održalo 17 sjednica. No, unatoč sporom tempu donošenja odluka, AUDIO bilježi više realiziranih poslova prodaje. Iz svog portfelja prodao je udjele i dionice u 70 poduzeća, što mu je donijelo prihod od 82,4 milijuna kuna. Najboljim se modelom pokazala prodaja dionica putem Zagrebačke burze, dok je nekoć najzastupljeniji model prodaje putem javnog prikupljanja ponuda za većinske udjele završio bez ikakva rezultata. Ponuđeno je bilo, naime, 11 poduzeća u većinskom vlasništvu države, no postupci su uglavnom završili bez obvezujućih ponuda. Nuđeni su, primjerice, slatinski Agroduhan, Badel 1862, Meiso Goričan, Uljanik TESU, Bizovačke Toplice ili splitska Dalma, a za neke je, poput dubrovačkih hotela Maestral, postupak obustavljen. Od postupaka prodaje po posebnim uvjetima koje provodi po odluci Vlade AUDIO, pak, bilježi prihod samo od prodaje dionica radnicima u pulskom Uljaniku, gotovo 40 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu