Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Samo zbog krađa hrvatske trgovine izgube milijardu kuna godišnje

Autor: Božica Babić
11. veljača 2016. u 09:49
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

“Trošak zaštite ne smije se gledati kao trošak nego kao strateška investicija”, naglasio je Benko.

"Gubici u maloprodaji radi krađa na globalnoj razini godišnje se procjenjuju na 130 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

milijardi dolara", rekao je Marijan Benko, izvršni direktor za korporativnu sigurnost u Agrokoru na konferenciji Sigurnost u maloprodaji koja se danas održava u Zagrebu.

"Gubici u maloprodaji radi krađa na globalnoj razini godišnje se procjenjuju na 130 

milijardi dolara", rekao je Marijan Benko, izvršni direktor za korporativnu sigurnost u Agrokoru na konferenciji Sigurnost u maloprodaji koja se danas održava u Zagrebu.

Od tog iznosa čak 39 posto otpada na interne krađe zaposlenika, na eksterne se odnosi 38 posto dok se uz administrativne pogreške veže 16 posto, a uz dobavljače 7 posto. 

"Agrokor je vrlo složena organizacija pa je stoga vrlo zahtjevno organizirati proces zaštite jer bavimo se od trgovanja burzovnom robom preko poljoprivrede do maloprodaje u čvrstim, ali i montažnim objektima – kioscima kojih, primjerice, imamo 1.400 u Hrvatskoj", rekao je Benko. Jedan od primjera koje je iznio je dnevna potrošnja 35.000 litara pogonskog goriva koje se troši u razdoblju žetve i otvara mogućnost za kojekakav lov u mutnom. 

"Trošak zaštite ne smije se gledati kao trošak nego kao strateška investicija", naglasio je Benko.

Procjenjuje se, rekla je na konferencija Renata Dončević, članica uprave tvrtke Alarm automatika, da u Hrvatskoj u maloprodaji godišnje kroz krađe nestaje milijardu kuna. Postotak gubitaka u Hrvatskoj jednak je europskom prosjeku i iznosi 1,05 posto od ostvarenog ukupnog prometa u maloprodaji što nije zanemarivo, naročito ako se usporedi s profitom trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. 

Autor: Božica Babić
11. veljača 2016. u 09:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close