Mostovi povezuju, naslovna tema prezentacije glavnog projektanta Pelješkog mosta Marjana Pipenbahera na poslovnom doručka Slo-Cro Poslovnog kluba održanog u utorak Zagrebu, odražava težnje okupljenih poduzetnika za jačanjem suradnje Zagreba i Ljubljane. Pritom je istaknuto i uvjerenje da obje zemlje imaju pripremljen odgovor na recesiju u koju je ušla Italija kao najveći trgovinski partner. To bi značilo i više zajedničkih nastupa poduzetnika na raznim projektima, uključujući projektiranje i građenje.
Za potpredsjednika ovog Poslovnog kluba Branka Roglića, koji ističe i da je vrlo zadovoljan s rezultatima poslovanja u 2018. njegovih tvrtki u Sloveniji i Hrvatskoj iz grupacije Orbico, povezivanje je glavna poruka poduzetnika. Roglić je opetovano deklarirao i svoj interes za sudjelovanjem u eventualnom slovenskom konzorciju za preuzimanje Mercatora, ali izrazivši sumnju u njegovu realnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…kad nam zemlju vode razni kokošari onda je razbacivanje brojkama, koje ne razumiju, normalno!
Većina njih (ministara) ne radi svoj posao. Ovo, što on radi, te Cappelli, Horvat…to rade državni službenici i namještenici. Ministri su tu da kreiraju budućnost, donose odluke i pretvaraju ih u zakone i propise, koji će olakšati svim ljudima život i poslovanje.
Ovaj Štromar uopće ne razumije što je njegov posao kao ministra graditeljstva.
U kaosu koji su ostavili prethodnici ima toliko toga za uređiuvati, a on nastupa kao nekakav agent velikih propalih izvođača. Niti je ulaganje u infrastrukturu domena njegova sektora niti bi kao ministar smio otvoreno stajati na stranu ojedinih izvođačkih lobija, koji i jesu tako loši i nesposobni zato što se vezuju s politikom.
Niti jedne riječi o tome kad će netko odgovarati za prethodni loš projekt pelješkog mosta i sve štete koje je izazvao, kao što nema ni riječi o tome tko je neovisno revidirao ovaj novi projekt, i tko će odgovarati ako se i on pokaže lošim.
Puno priče a ništa od ničega.
Uključite se u raspravu