Intenzivnom promotivnom kampanjom, 11 godina od osnivanja, u Hrvatskoj je u ovoj turističkoj sezoni u potpunosti zaživjela globalna tražilica smještaja trivago.com, koja olakšava pretragu turistima, ali i predstavlja sasvim besplatnu platformu za oglašavanje na tržištu od čak 120 milijuna mjesečnih korisnika.
Odluka da se u srpnju prošle godine prvi put okušaju na hrvatskom tržištu donesena je sukladno rastu kupovne moći na tržištu, razvijenosti online infrastrukture te turističkog prometa koji bi opravdao ulaganja, objašnjava za Poslovni dnevnik Sven Ladović iz trivaga Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu