Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

S Kiehl’som već 2016. idemo dalje u regiju, a ovdje nam je zanimljiv i Split

Autor: Suzana Varošanec
06. studeni 2015. u 07:50
Podijeli članak —
Ivo Matulja, generalni menadžer luksuzne divizije L'Oreala Adria-Balkan/Igor Kralj/PIXSELL

Hrvatska je u segmentu njege kože u selektivnoj kozmetici najveće tržište u ovoj regiji.

Svjetski poznati brend Kiehl's stigao je na hrvatsko tržište: danas se u Zagrebu, u Arena centru, otvara prodavaonica toga legendarnoga njujorškog brenda, prva u regiji. Od 2000. dio je Grupe L'Oreal s čvrstim rastom na godišnjoj razini, ponajprije zahvaljujući jedinstvenom poslovnom modelu i usluzi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

O tome zašto je Zagreb izabran kao početna točka za prodor brenda u cijelu regiju te o planovima razgovaramo s generalnim menadžerom luksuzne divizije L'Oreala Adria-Balkan Ivom Matuljom, inače jednim od njezinih osnivača.

Svjetski poznati brend Kiehl's stigao je na hrvatsko tržište: danas se u Zagrebu, u Arena centru, otvara prodavaonica toga legendarnoga njujorškog brenda, prva u regiji. Od 2000. dio je Grupe L'Oreal s čvrstim rastom na godišnjoj razini, ponajprije zahvaljujući jedinstvenom poslovnom modelu i usluzi.

O tome zašto je Zagreb izabran kao početna točka za prodor brenda u cijelu regiju te o planovima razgovaramo s generalnim menadžerom luksuzne divizije L'Oreala Adria-Balkan Ivom Matuljom, inače jednim od njezinih osnivača.

Zašto je Zagreb odabran kao lokacija prve Kiehl'sove prodavaonice u ovom dijelu Europe?
Hrvatska je u segmentu njege kože u selektivnoj kozmetici najveće tržište u ovoj regiji, što nam je i bila odlična startna pozicija za odluku. Zagreb kao glavni grad ima i najveći potencijal za razvoj tako posebnog, selektivnog brenda.

Koja je tajna Kiehl'sova svjetskog uspjeha?
Kiehl's je brend s više od 160 godina tradicije koju temelji na visokokvalitetnim proizvodima najfinijih esencija za njegu kože i kose. Koristimo isključivo visoke koncentracije najkvalitetnijih prirodnih sastojaka, pa naša dnevna doza zdrave njege dokazano postiže vidljive rezultate. Farmaceuti i ljekarnici koji su osnovali Kiehl's još 1851. pokrenuli su tradiciju personaliziranih usluga, prilagođenih potrebama pojedinca, koja je postala legendarna, i to je segment koji nam je od najveće važnosti.

To znači da će se sad na prodajnom mjestu u Zagrebu promicati provjerena inicijativa "isprobajte prije kupnje", pokrenuta u Kiehl's-ovoj glavnoj prodavaonici u New Yorku prije više od stoljeća i pol, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca? 
Dokazano je da se sa posebnom filozofijom ovog brenda u praksi osigurava da kupci uvijek dobiju formulu koja odgovara njihovim specifičnim potrebama. Usto, Kiehl'sovo prodajno osoblje prolazi kroz intenzivan program edukacije o vrijednosti sastojaka formula i njihovoj učinkovitosti. Za potrebe zagrebačke prodavaonice naši su zaposlenici prošli dvomjesečnu edukaciju, a voditeljica i trening u Londonu. Uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljeni su za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca. 

Koji su planovi za širenje Kiehl'sa na ovom tržištu?
Sad se želimo usredotočiti na razvoj Kiehl'sa na hrvatskom tržištu s ciljem da taj brend postane broj jedan u mislima naših kupaca. Imamo dugoročne planove za širenje u regiji, mogu reći da kreću već u 2016., no prethodno kanimo u Hrvatskoj postaviti dobre temelje. Intenzivno ćemo raditi na podizanju svjesnosti brenda u skladu s njegovim prepoznatljivim imidžem u svijetu te se posvetiti vrhunskoj usluzi prema potrošačima, koja je inače jedinstvena odlika brenda Kiehl's. U sklopu toga analiziramo i dodatne mogućnosti koje pruža Zagreb, a istaknuo bih i da nam je zanimljiv i Split. 

Koliko je bitno što je sjedište L`Orealove Luksuzne divizije za Adria regiju u Zagrebu? Što to inače znači za poslovanje tog prodajnog segmenta, a što za hrvatsko tržište? 
Odluka o zagrebačkom sjedištu bila je posve logična u vrijeme osnivanja divizije 2008. U Hrvatskoj je tada već dugo postojala zdrava L'Orealova organizacijska struktura na kojoj smo mogli dalje graditi odjele potrebne za uredno funkcioniranje poslovanja. Zrelost i iskustvo u poslovanju u selektivnoj kategoriji proširili smo na cijelu regiju, gdje se vrlo uspješno razvijamo na svim selektivnim tržištima, od Slovenije do Bugarske. Prisutnost u cijeloj regiji nam omogućuje i razvoj lokalnih talenata, koji vladaju kompleksnošću različitih tržišta, kao i privlačenje najkvalitetnijih ljudi iz ostalih zemalja. Oni dolaze u Zagreb i donose know-how potreban za razvoj tržišta u njihovoj zemlji. Jedna od glavnih odlika L'Oreala kao kompanije je upravo promicanje različitosti koja nam omogućuje rast i prilagodbu poslovanja u cijelom svijetu.

Kako ste poslovali proteklih godina? 
Nakon 2009. krenuo je ponovni uzlet luksuznog segmenta poslovanja. Potrošači selektivnih kategorija danas su sve zahtjevniji, traže dodatnu vrijednost za kupnju luksuznog proizvoda te očekuju intenzivnu dvosmjernu komunikaciju. L'Oreal je oduvijek bio trendsetter u industriji ljepote, što znači i da su očekivanja prema našim brendovima i proizvodima na izuzetno visokoj razini. A digitalnom transformacijom Grupe L'Oreal, posebno u luksuznom segmentu, i dalje pružamo našim potrošačima najvišu razinu usluge.  

Hoćete li nastaviti s proširenjem portfelja luksuznih brendova?
Ono što vrijedi za Kiehl's, vrijedi i za ostale brendove Luksuzne divizije L'Oreala u regiji Adria-Balkan. Prioritet nam je učvrstiti pozicije svih devet brendova koje imamo ovdje na tržištu, a potom donositi odluke o proširenju poslovanja novim brendovima. Neprestano osluškujemo potrebe tržišta i zahtjeve potrošača, što je i omogućilo dovođenje Kiehl'sa u regiju. U  skladu s razvojnim potencijalom, koji je veliki, uvodimo i nove brandove. U planiranjima se vodimo krilaticom brenda Kiehl's: "Voli ono što radiš svim srcem i bit ćeš nagrađen", pa vjerujem da nam uspjeh neće izostati.

Budućnost je u personaliziranim digitalnim uslugama

Dio ste velike L'Orealove grupacije koja s 32 internacionalna brenda posluje u 130 zemalja, žene čine 59% menadžerskog kadra, a na čelu L'Oreala Adria-Balkan je Brigitte Streller. Iz te perspektive, koje su specifičnosti ovog tržišta kad je riječ o luksuznom segmentu? 

Vrlo smo zadovoljni jer se nalazimo u regiji gdje su potrošači izuzetno osviješteni u pogledu kozmetičkih proizvoda, posvećuju puno pažnje isticanju ljepote i spremni su izdvojiti i nešto više novca za proizvod koji smatraju kvalitetnijim. Naši potrošači su veliki zaljubljenici u ljepotu, teže inovacijama i uvijek očekuju visoku kvalitetu proizvoda gdje god se nalaze. Upravo je digitalna transformacija omogućila svima da postanu globalni potrošači, što je L'Orealu omogućilo savršen pristup do svojih potrošača jer su pojmovi vezani uz ljepotu jedna od omiljenih tema internetskih korisnika. Smatram da je digitalna revolucija postavila nova pravila igre u industriji ljepote i personalizirane digitalne usluge određuju uspjeh naših brendova i proizvoda. U našoj luksuznoj diviziji L'Oreala vrlo smo svjesni toga i u potpunosti smo okrenuti digitalnoj komunikaciji.

Autor: Suzana Varošanec
06. studeni 2015. u 07:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close