Pandemijsko proljeće lani za njih je bilo udarno doba za proizvodnju, bilo je nužno u pogonu na Jankomiru raditi u tri smjene, jer zbog opće nestašice toaletnog papira u cijeloj Europi mnogi su se obraćali njima ne bi li namirili svoju potražnju. Zagrebačka tvrtka Delt Papir morala ih je ponekad i odbijati. No, unatoč tome cijelu 2020. može ocijeniti uspješnom, ne samo po činjenici da su se prihodima od 130 milijuna kuna približili svojoj rekordnoj 2019., već i po tome što su krajem godine počeli raditi na idejnom rješenju novih proizvoda brenda Ola’la.
Iskustva kupaca
“Priču smo započeli tako da smo odlučili napraviti rolu papirnatih ručnika koja je vrlo visoka, čak 27 centimetara, a celuloza koju koristimo ima puno jača upijajuća svojstva i naglašenu čvrstoću. Usredotočeno smo prikupljali iskustva naših kupaca te smo osmislili proizvod po mjeri svakog modernog kućanstva – Ola’la Butler papirnate ručnike u tri varijante pakiranja. Proizvod je za svako kućanstvo, bez obzira na to je li osoba samo “u letu” u svom domu ili se radi o onima koji dosta vremena provode kod kuće (danas ih velik broj radi od doma)”, govore direktori i suvlasnici Delt Papira Krunoslav Kišak i Alen Krajačić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu