Sudjelovanje na sajmu suorganizirale su Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica, a čak 15 hrvatskih tvrtki ima priliku predstaviti svoju ponudu i realizirati više od 800 sastanaka s ključnim agentima iz cijelog svijeta.
“ILTM Cannes od iznimne je važnosti za pozicioniranje Hrvatske na globalnoj karti premium turizma i ključan je za daljnji razvoj ovog segmenta kojeg je HGK postavila kao strateški fokus i osnažila osnivanjem platforme Stories. Sajam je prilika za umrežavanje s međunarodnim partnerima, kreiranje novih poslovnih prilika i osluškivanje trendova u industriji premium putovanja. Hrvatska ima jedinstvene resurse – od prirodnih ljepota i kulturne baštine do vrhunskog smještaja i usluge, u Cannesu ih prezentiramo globalnoj publici najvišeg profila”, poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu