"Za D-Resort Šibenik ovo je druga godina punog poslovanja u kojoj bilježimo velike poraste noćenja kako zbog relativno manje lanjske baze, tako i zbog pojačane ovogodišnje potražnje koja je dijelom rezultat veće suradnje s putničkim agencijama i touroperatorima, ali i nekoliko većih i manjih međunarodnih regata u predsezoni i u srpnju, čiji je domaćin marina Dogus grupe u Šibeniku D-Marina Manadalina", ističe za Hinu voditeljica marketinga i komunikacija Dogus grupe za Hrvatsku Meri Matešić Sičić.
U D-Resortu snažni porast bukinga imaju i za posezonu, pogotovo u segmentu poslovnog turizma, u čemu se, kako kaže, taj hotel već dobro pozicionirao za organizaciju manjih poslovnih i ekskluzivnih događanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.upotreba riječi “segment” raste na svim područjima, to je sigurno.. nagradno pitanje: tko ju je uveo u hrvatski jezik?
Uključite se u raspravu