Ove godine od 16. do 18. listopada Hotel Operations Weekend, jedini festival u Europi posvećen hotelskim operacijama, u Poreču će ponovno okupiti brojne međunarodne i regionalne stručnjake iz hotelijerstva te povezanih industrija. Među prvim potvrđenim imenima je Luc Gesvert, potpredsjednik za prodaju, distribuciju, prihode, program lojalnosti i marketing Accor grupe za Istočnu Europu, Rusiju i zemlje CIS-a. Grupa Accor je jedan od najvećih svjetskih hotelskih lanaca, u Hrvatskoj su operativno preuzeli Rixos u Dubrovniku, a službeno će prvi hotel kod nas otvoriti u Rijeci. Svoj uspjeh, kaže Gesvert, zahvaljuju ključnom geslu – sretni gosti se uvijek vraćaju, a digitalizacija i timski angažman temelji su zadovoljstva, vrijednosti i lojalnosti gostiju i hotelskih partnera. O navedenim temama otkrio je više u razgovoru za Poslovni dnevnik.
Accor grupa je jedna od najvećih hotelskih grupacija na svijetu. Prije nekoliko godina počeli ste s ulaganjem u industrije koje su povezane s hotelijerstvom. Kakvi su još planovi?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu