Mislav Balković još je od 2009. dekan Visokog učilišta Algebra. Posebno je aktivan u područjima obrazovanja odraslih, visokog obrazovanja i izgradnje obrazovnih politika unutar sustava strukovnog i visokog obrazovanja. Predsjednik je HUP- Udruge poslodavaca u obrazovanju i Sektorskog vijeća za elektrotehniku i računarstvo.
U kojoj je fazi obrazovna reforma?
Usprkos činjenici kako eksperimentalni program 'Škola za život', koji je ovih dana počeo u 74 škole, nije puna eksperimentalna provedba cjelovite kurikularne reforme, kako ju je u veljači 2016. predložila Ekspertna radna skupina za provedbu cjelovite kurikularne reforme, mogu s veseljem reći da se krećemo u dobrom smjeru. Prateći sve strateške promjene smjera koje su u protekle dvije godine bile vezane uz reformu, čini se da je aktualna razina njezine provedbe umjetnost mogućeg, omogućena energijom i entuzijazmom ministrice Blaženke Divjak i njenog tima. Otpore tom procesu koje povremeno susrećemo treba gledati prije svega u kontekstu manjka šire vizije razvoja društva i želje za zadržavanjem statusa quo koji je mnogima komotniji ili financijski isplativiji. Što se tiče daljnjeg razvoja hrvatskog sustava obrazovanja, podsjetit ću kako i dalje imamo na snazi temeljni strateški dokument koji je u Saboru donesen konsenzusom svih političkih stranaka, a to je Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije. Kurikularna reforma je jedna od predviđenih mjera i na neki način se ipak uspjela protegnuti na više od jedne vlade, što je zaista dobro. Međutim, oko većine drugih važnih mjera, koje su vrlo kvalitetno definirane Strategijom, poduzima se malo, dok se neke čak pokušavaju progurati i u suprotnosti s tim krovnim dokumentom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu