Sporovi među korisnicima i telekom operatorima u prvoj polovici ove godine povećali su se, vidljivo je iz izvješća Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti – HAKOM-a, koja redovito prati odnose među korisnicima i telekomima i objavljuje ih na svojim stranicama.
Kako stoji u izvješću, povećali su se sporovi u sva tri stupnja. Valja znati da se prva dva stupnja, prigovora i reklamacija, rješavaju na relaciji korisnik – telekom, dok se treći i konačni stupanj odvija pred HAKOM-om. Odluka HAKOM-ovog povjerenstva je konačna i protiv te odluke nezadovoljni korisnik ili operator, kao strane u postupku, imaju mogućnost žalbe Upravnom sudu.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu