Tvrtka Radenska novi je franšizni partner kompanije PepsiCo za Hrvatsku nakon što je Badel 1862 odlučio od 2016. ugasiti proizvodnju bezalkoholnih pića.
Riječ je o punjenju i distribuciji brendova Pepsi, Mirinda i 7UP za hrvatsko tržište, a vrijednost preuzetog posla iznosi oko 20 posto godišnjeg prihoda Radenske. Marian Šefčovič, glavni direktor Radenske i direktor za jadransku regiju unutar matičnog društva Radenske, Kofola ČeskoSlovensko koje je slovensku kompaniju kupilo krajem 2014. ne skriva zadovoljstvo što su, kaže, dobili prigodu proširiti postojeću suradnju s PepsiCo i postati odabrana franšizna punionica za Hrvatsku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu