S približavanjem 15. UEFA europskog nogometnog prvenstva EURO u Francuskoj, domaće putničke agencije bilježe sve više upita i rezervacija navijača te procjenjuju da bi ih na svakoj hrvatskoj utakmici moglo biti više od deset tisuća, a taj će događaj za turističku promociju iskoristiti i Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
EURO se u Francuskoj održava od 10. lipnja do 10. srpnja, a nastupat će i hrvatska reprezentacija pa su u pripremi brojne promotivne aktivnosti Hrvatske te putnički aranžmani od kojih agencije tradicionalno očekuju dobru potražnju i prodaju, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a, potom HTZ-ova predstavništva u Francuskoj te putničkih agencija Atlas i Ban Tours, koja je i službena agencija Hrvatskog nogometnog saveza (HNS).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu