Eva je najpoznatiji hrvatski riblji brend već prisutan na inozemnim tržištima, no još nekoliko proizvođača pokušava postati prepoznatljivo na svjetskoj razini, a naša ukupna proizvodnja tek je 20 posto u odnosu na Grčku. Mi ovako mali stvaramo dva-tri brenda, umjesto da potisnemo taštine i zajedno guramo samo jedan", rekao je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić na FMCG konferenciji (Fast Moving Consumer Goods) magazina In Store.
Mršić
Eva je najpoznatiji hrvatski riblji brend, još se proizvođača pokušava probiti, a proizvodimo 20% u odnosu na Grčku
Znanja imamo, novac više nije problem, iz EU fondova za ruralni razvoj i ribarstvo do 2020. raspoloživo je više od 2,5 milijardi eura i ta se sredstva, ističe Mršić, moraju iskoristiti. "Vegeta je već globalni brend, no može biti još jača. Pozivam gospodarstva na suradnju, svu sirovinu proizvodimo ovdje, dok bi Belje udruživanjem malih proizvođača moglo biti nositelj razvoja proizvodnje kulena za izvoz", iznio je moguće modele okrupnjavanja kroz partnerstva Mršić uz apel da se ne dupliciraju kapaciteti i odbace negativni sindromi zavisti iz susjedstva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu