Udruga Baby Beef prvi rođendan svoje robne marke Hrvatska junetina dočekuje uz pozitivne brojeve: prodaja toga mesa u trgovačkim lancima i mesnicama rasla je po dvoznamenkastim stopama; u Udrugu se priključilo više od 50 novih članica; a u ovoj godini očekuju i rast uzgoja između 10 i 15 posto.
U sedam velikih lanaca
Takav razvoj događaja u Baby Beefu vide kao točku preokreta u proizvodnji i prodaji junetine u Hrvatskoj. "Prvi put u deset godina zaustavljen je uvoz: ukupni uvoz goveđega mesa lani je rastao dva posto, a svježeg goveđeg mesa jedan posto, za što se slobodno može reći da je stagnacija. Istovremeno je prodaja naše hrvatske junetine Udruge Baby Beef rasla i do 25 posto u pojedinim trgovačkim lancima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu