Iako se redovito nalazi na popisu turističke ponude kojom se volimo hvaliti, turisti hrvatsku gastronomiju doživljavaju tek kao servis i u svojim online objavama na društvenim mrežama, forumima i drugim platformama opisuju je generičkim riječima kao što su ručak, večera, vino, restoran, kafić.
Ono što se, pak, ne ističe u promociji hrvatskog turizma i očito je podcijenjeno, tradicionalno je ispijanje kave u kafićima, koje turisti posebno vole i puno o tome pišu. Turistima u Hrvatskoj, pak, najviše smetaju gužve u destinacijama kao što su Plitvička jezera, Dubrovnik, čak Hvar, na plažama, a Hrvatsku i dalje dosta često spominju u negativnom kontekstu Domovinskog rata. A iako nam glavni slogan glasi "Hrvatska puna života", turisti u našoj zemlji najviše doživljavaju lijepu prirodu, dok na aktivnosti otpada tek nešto manje od 15 posto objava turista, a na gastronomiju tek 9,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu