Anketa koja je u kolovozu 2020. provedena među članovima Stories hotela – 18 hotela od Dubrovnika do Poreča koji se zbog specifičnosti prodajne ponude razlikuju od ostalih visokokategoriziranih objekata, pokazala je kako se u segmentu luksuznog turizma struktura gostiju značajno promijenila s pojavom koronavirusa. Prije pandemije je SAD bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, dok je prošlo ljeto to je bila Njemačka. Zanimljivo je i kako je Stories hotele lani posjetilo i više gostiju koji su prije pandemije svoje godišnji provodili na egzotičnim long haul destinacijama poput Bahama i Sejšela, a velik dio njih najavio je i ponovni posjet Hrvatskoj. No, Stories hoteli sve su privlačniji gostima s tržišta Zajednice nezavisnih država. Kako će biti ove sezone, pokazat će se i kroz aktivnosti Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela Stories HGK na čelu s predsjednikom Nenadom Nizićem, a koja se od 25. do 28. svibnja predstavlja na Adriatic Luxury radionicama u Crnoj Gori, u organizaciji Travel Connections Union i Adriatic Conciergea.
Prema Niziću koji je navedeno sudjelovanje u Poslovnom dnevniku najavio prošlog tjedna, popularnost Hrvatske među zemljama ruskog govornog područja porasla je prošle godine, te je tako i navedene radionice Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela Stories prepoznala ujedno i kao veliku priliku za dodatnu promociju Stories hotela i njihovih destinacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu