Analizom zakonodavnog okvira postupka stečaja potrošača kroz nešto više od dvije godine provedbe utvrđeno je kako se mali broj potrošača odlučio na izvansudski postupak, ali i na podnošenje zahtjeva za sudski, te da je nedovoljan broj povjerenika upisanih na listu s koje se vrši njihov izbor. Cilj izmjena i dopuna Zakona o stečaju potrošača, osim poboljšanja odredbi, navode iz Ministarstva pravosuđa, je i uvođenje jednostavnog postupka za potrošače koji u evidenciji neizvršenih osnova više od tri godine imaju dug glavnice do 20.000 kn.
Postupak bi se vodio, kažu, ovisno o imovini koju potrošač (ne)posjeduje te bi o tome ovisilo i razdoblje provjere ponašanja od 6 do 12 mjeseci, s ciljem da se potrošačima s relativno malim iznosom duga u dugotrajnoj blokadi omogući novi početak nakon kraćeg perioda provjere ponašanja i time im omogući novi početak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu