Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Projekt proširene stvarnosti tvrđave Barone osvojio prestižnu nagradu

Autor: Poslovni.hr
17. travanj 2016. u 07:33
Podijeli članak —
FOTO: Tvrđava Barone/Facebook

Proširena stvarnost omogućila je oživljavanje povijesti na autentičnoj lokaciji što je možda i najvažniji element koji ovom turističkom proizvodu daje posebnost.

Na Danima komunikacija, najvažnijoj konferenciji o tržišnom komuniciranju održanoj u Rovinju, digitalni sadržaji projekta revitalizacije šibenske tvrđave Barone ocijenjeni su najboljima u kategoriji 'Inovativna upotreba tehnologija' u sklopu natječaja Mixx 2016. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Projekt Barone nam je bio posebno interesantan i izazovan jer je zadatak bio ispričati povijesnu priču kao turistički proizvod koji mora biti jedinstven i poseban da diferencira Barone u ponudi šibenskih tvrđava. U pomoć smo pozvali inovativne tehnologije i sve umiješali u povezan doživljaj ispričan storytelling metodom. Proširena stvarnost omogućila je oživljavanje povijesti na autentičnoj lokaciji što je možda i najvažniji element koji ovom turističkom proizvodu daje posebnost. Da bi prenijeli 17. stoljeće u proširenu stvarnost snimili smo sedam minuta povijesno-dokumentarnog filma i napravili osam minuta 3-D animacija rekonstrukcije Kandijskog rata s fokusom na dva napada na Šibenik", istaknula je, prenosi ŠibenikIn, Maja Štritof iz agencije KADEI.

Na Danima komunikacija, najvažnijoj konferenciji o tržišnom komuniciranju održanoj u Rovinju, digitalni sadržaji projekta revitalizacije šibenske tvrđave Barone ocijenjeni su najboljima u kategoriji 'Inovativna upotreba tehnologija' u sklopu natječaja Mixx 2016. 

"Projekt Barone nam je bio posebno interesantan i izazovan jer je zadatak bio ispričati povijesnu priču kao turistički proizvod koji mora biti jedinstven i poseban da diferencira Barone u ponudi šibenskih tvrđava. U pomoć smo pozvali inovativne tehnologije i sve umiješali u povezan doživljaj ispričan storytelling metodom. Proširena stvarnost omogućila je oživljavanje povijesti na autentičnoj lokaciji što je možda i najvažniji element koji ovom turističkom proizvodu daje posebnost. Da bi prenijeli 17. stoljeće u proširenu stvarnost snimili smo sedam minuta povijesno-dokumentarnog filma i napravili osam minuta 3-D animacija rekonstrukcije Kandijskog rata s fokusom na dva napada na Šibenik", istaknula je, prenosi ŠibenikIn, Maja Štritof iz agencije KADEI.

Tvrđava Barone je ovim projektom u vrhu svjetskih rješenja koja stvaraju novu generaciju muzejsko-kulturnih turističkih proizvoda upotrebom immersive tehnologija poput proširene ili virtualne stvarnosti. Te tehnologije oživljavaju povijesne zidine, događaji pa čak i ljude te svakom posjetitelju daju njegov personalni doživljaj i zabavu jer interaktivnost digitalnih sadržaja eliminira linearnost priče i prepušta pojedinca mašti i doživljaju po njihovim željama.

Autor: Poslovni.hr
17. travanj 2016. u 07:33
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close