Iako je jasno već dulje od desetljeća da je Hrvatskoj nužan LNG terminal na Krku, taj projekt mora se pažljivo razvijati u skladu s potrebama tržišta te u fazama, rekao je ministar poduzetništva i obrta Darko Horvat na panelu "Ima li tržišta za LNG". "Ovaj projekt ima tržišnu, ali i stratešku važnost za Hrvatsku i Europu. No, i kao i bilo koji drugi projekt, čak i u slučaju da se i 100 posto financira iz EU fondova, mora imati tržišni smisao jer je u protivnom besmislen", kazao je Horvat.
Zovko
Hrvatska nema svu potrebnu infrastrukturu za prijenos plina iz budućeg LNG terminala, no ona se može u slučaju potrebe sagraditi u roku od dvije godine.
Mladen Antunović, direktor LNG-a Hrvatska, objasnio je da je dokumentacija za projekt na Krku u visokoj fazi realizacije te da je, u slučaju donošenja političke odluke o njegovu pokretanju, potrebno mjesec dana do zahtijeva za ishođenje građevinske dozvole. Sam projekt bi se pak gradio u tri godine, odnosno dvije godine ako bi se radilo o prijelaznom rješenju plutajućih spremnika. Marin Zovko, čelnik Plinacroa, istaknuo je da Hrvatska trenutno nema svu potrebnu infrastrukturu za prijenos plina iz budućeg LNG terminala, no ona se može u slučaju potrebe izgraditi u roku od dvije godine. Radi se, prije svega, o povezivanju Omišlja na Krku s glavnim plinskim vodovima u Hrvatskoj te izgradnji interkonekcije sa Slovenijom i Mađarskom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Vijesti iz budućnosti
25.10.2115.
LNG je u visokoj fazi realizacije, evo samo sto nije, jos samo neki papiri i mi smo spremni kroz najvise dva mjeseca krenuti s pripremama za pripreme.
Uključite se u raspravu