Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Problem nam je Croatia Airlines, jeftinije je otići u London nego u Zagreb

Autor: Poslovni.hr
28. srpanj 2017. u 09:51
Podijeli članak —
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika kaže kako će 9 tisuća ljudi danas samo s kružnih putovanja posjetiti Dubrovnik, plus izleti, svi oni žele doći u povijesnu jezgru.

U razgovoru za N1 govori o rekordnim brojkama u sezoni, ali i nekim problemima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Na ulazima u grad smo uveli brojače, kada brojka prijeđe 8000 – pali se alarm. Želimo doći do 4000 gostiju dnevno s kružnih putovanja, tada ćemo moći pružiti kvalitetniju uslugu nego kada je u gradu više gostiju", kaže gradonačelnik. .

U razgovoru za N1 govori o rekordnim brojkama u sezoni, ali i nekim problemima.

"Na ulazima u grad smo uveli brojače, kada brojka prijeđe 8000 – pali se alarm. Želimo doći do 4000 gostiju dnevno s kružnih putovanja, tada ćemo moći pružiti kvalitetniju uslugu nego kada je u gradu više gostiju", kaže gradonačelnik. .

Na pitanje koliko Grad brine za socijalno osjetljive skupine, gradonačelnik kaže da im nude besplatni javni prijevoz, osiguvaraju prostor za život onima koji to sami nisu u mogućnosti do subvencija na mirovine.

"Mi smo grad koji je odsječen od matice zemlje, u tijeku turističke sezone zbog gužve na cestama je nemoguća komunikacija do Splita, a gorući problem je Croatia Airlines jer ne pronalazimo zajednički jezik, cijene dižu u nebo. Ispada da je jeftinije otići u London nego u Zagreb. O tome smo nedavno razgovarali i s premijerom. Dubrovnik je jedini grad koji je odsječen od matice zemlje. Vjerujem da će Pelješki most promijeniti kvalitetu našeg života i poboljšati komunikaciju s glavnim gradom i sa Splitom. S Pelješkim mostom bi mogli napokon normalno živjeti", smatra Franković.

Autor: Poslovni.hr
28. srpanj 2017. u 09:51
Podijeli članak —
Komentari (4)
Pogledajte sve

Putnicima koji idu jadranskom magistralom je svejedno išli preko Neuma ili mosta (ako nebude mostarine). Čudi me što u planovima dižu most na 50m kad je dovoljno 10-15m sa podizanjem na jednom mjestu kao mostovi u Njujorku ili Londonu a to bi se možda čak dizalo par puta godišnje a koštalo bi daleko manje od planiranog.

Pelješki most je najneisplativija investicija u hrvatskoj povijesti. Odmah iza tvornice glinice u Obrovcu. uglavnom će tamo prometati lokalne koze

Pa sta nisu subvencionirani letovi iz DU za ZG kao i autocesta za Dubrovčane!? Tako je pisalo u medijima!

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close