Značajan broj malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj, od ukupno 200 hotela s oko 15 tisuća postelja, zbog nedostatka stručnih znanja u sferi poboljšanja prodaje i marketinga mogao bi se uskoro naći u velikim financijskim poteškoćama.
Čitav sektor malog hotelijerstva stoga bi što prije trebao shvatiti da nije dovoljno samo angažirati agencije, već se trebaju sami educirati i prodaju kapaciteta, proširenje sezone, brendiranje proizvoda, uzeti u svoje ruke, upozorio je Ivan Gašpert, osnivač portala Hotelijer.hr. Portal Hotelijer.hr i CMT savjetovanje i upravljanje u turizmu, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Udrugom malih i obiteljskih hotela stoga su pokrenuli besplatne radionice o unapređenju prodaje kapaciteta srednjih, malih i obiteljskih hotela. Teme o kojima će na radionicama biti riječi su povećanje prihoda i unapređenje prodaje, pravilno vođenje politike cijena, e-marketing, potom nastup na sajmovima i uspješna prezentacija u inozemstvu, menadžersko izvještavanje te kreiranje hotelskog identiteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.sad će laprdaši s fakulteta društvenih znanosti udariti po spinu da svakom malom hotelijeru treba barem magistrat s uglednih sveučilišta za bubetanje tekstova k’o pjesmica.
i ptice na grani znaju da je sezona ekstremno kratka, a još ekstremnija lijenost lokalnih samouprava u primorju još je dodatnu skraćuje.
što imaju hotelijeri marketirati u zabitima gdje ne radi ništa, ama baš ništa, čak ni elementarna trgovina? svjedočio sam čak hotelima koji su uspijevali cijelu godinu raditi u totalnim pustarama dok im lokalne vlasti-reketari nisu udarili dodatne namete i bukvalno ih natjerali da zatvore.
nema nama oporavka dok ne počne masovno gladovanje, a studiji sviranja klincu će se morati okrenuti izvoznim tržištima, možda neko u mozambiku ili ekvatorijalnoj gvineji padne na takvo mlaćenje prazne slame.
Uključite se u raspravu