Prirodne ljepote i razvedena obala te ljubaznost i gostoljubivost najbolje su karakteristike koje Hrvatsku razlikuju od ostalih turističkih destinacija, dok su glavni nedostaci hrvatskog turizma visoke cijene u odnosu na dobivenu uslugu te nedostatak dodatnih sadržaja, pokazuju danas predstavljeni rezultati istraživanja "Najbolje u Hrvatskoj 2013. – izabrali građani", koje je proveo GfK Centar za istraživanje tržišta.
Na uzorku od 300-tinjak ispitanika GfK je ovo istraživanje proveo u lipnju putem on-line ankete, a sudionici ankete ocijenili su da bi se Hrvatska u turizmu trebala ugledati prvenstveno na Austriju (18 posto ispitanika) i Španjolsku (14 posto), kao i na Francusku (9 posto), Grčku (8 posto) te Italiju i Tursku (po 7 posto).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu