Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Pripreme za turističku 2022. počele, vjerujemo u najbolje’

Autor: Poslovni dnevnik
28. rujan 2021. u 15:23
Podijeli članak —
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac osvrnula se i sezonu 2021./PATRIK MACEK/PIXSELL

Svi dionici spremni su što bolje se pripremiti za 2022., kako bi se zadržala pozicija Hrvatske kao najsigurnije i kvalitetne turističke destinacije Mediterana.

U povodu Svjetskog dana turizma, ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u ponedjeljak se sastala sa članovima Savjeta za oporavak i razvoj turizma te su osim o dobrim rezultatima ove sezone razgovarali i o pripremi iduće turističke godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Očekujemo i nastavak investicija u turizmu, te trenutačno radimo na ‘mapiranju’ županija i projekata koji se u njima rade, što planiraju i slično. Sektor se već priprema za iduću 2022. i vjerujemo u najbolje”, kazala je ministrica. Iznijela je i da je hrvatski turizam u rujnu prešao 70% ukupnog prometa iz 2019., a vesele i podaci tj. visoko pozitivni trendovi iz sustava fiskalizacije u rujnu.

U povodu Svjetskog dana turizma, ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u ponedjeljak se sastala sa članovima Savjeta za oporavak i razvoj turizma te su osim o dobrim rezultatima ove sezone razgovarali i o pripremi iduće turističke godine.

“Očekujemo i nastavak investicija u turizmu, te trenutačno radimo na ‘mapiranju’ županija i projekata koji se u njima rade, što planiraju i slično. Sektor se već priprema za iduću 2022. i vjerujemo u najbolje”, kazala je ministrica. Iznijela je i da je hrvatski turizam u rujnu prešao 70% ukupnog prometa iz 2019., a vesele i podaci tj. visoko pozitivni trendovi iz sustava fiskalizacije u rujnu.

Najavila je da će u listopad biti mjesec hrvatskog turizma, za koji se pružatelji usluga sad prijavljuju, s time da je uvjet da daju minimalno 35% popusta, što će, nada se, biti dodatni motiv za jesenska putovanja i domaćih i stranih turista.

Slično je kazao i direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić, koji je čestitavši Dan turizma svima u sektoru ocijenio i da je komunikacija u sektoru jako dobra, što je pridonijelo i dobroj sezoni.

“Svi dionici spremni su što bolje se pripremiti za 2022., kako bi se zadržala pozicija Hrvatske kao najsigurnije i kvalitetne turističke destinacije Mediterana, što će biti naglasak i u promociji”, kazao je Staničić.

Autor: Poslovni dnevnik
28. rujan 2021. u 15:23
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close