Kako ste poslovne procese u Ini, pogotovo one koji se tiču kupaca, prilagodili pandemiji koronavirusa?
Digitalizacija poslovanja i predstavljanje inovativnih rješenja pokazali su se kao dobra poslovna odluka, posebice u ovim izazovnim vremenima, kada je takav pristup poslovanju dodatno dobio na važnosti. Bez obzira na vanjske okolnosti koje su zadesile kako našu kompaniju tako i društvo u cjelini, nastavili smo s razvojem svoje maloprodajne mreže kako bismo našim vjernim kupcima pružili visokokvalitetnu uslugu. U skladu s okolnostima brzo smo se prilagodili preporukama epidemiologa te osigurali uvjete koje i našim zaposlenicima i kupcima pružaju sigurne uvjete kupnje na našim maloprodajnim mjestima. Zadovoljstvo kupaca nam je oduvijek na prvom mjestu, a kako bismo ih nagradili za povjerenje koje nam svakodnevno pružaju osmislili smo i program INA Loyalty kroz koji nagrađujemo njihovu kupovinu na Ini!