Članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA), koje čine gotovo 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj, u 2023. ostvarile su prihode u iznosu od 342,5 milijuna eura, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na godinu ranije, ističu iz HURA-e, ocijenivši da se time potvrđuje stabilan razvoj i ključna uloga te industrije u domaćem gospodarstvu.
Svoju analizu HURA, koja okuplja 62 agencije specijalizirane za komunikacijsko savjetovanje, oglašavanje, odnose s javnošću, zakup medija, digitalne komunikacije i druge aktivnosti, temelji na podacima iz baze Digitalne komore i FINA-e, navodi u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu