U ožujku 2004. pisalo se o nekoliko istih problema kao i danas – o nerentabilnoj brodogradnji, izmjenama ovršnog zakona, ali i o obnovi Titovog broda Galeba, koji je već tada trunuo u riječkoj luci. Podsjećali smo i na tužnu sudbinu hotelskog kompleksa Haludovo, koji je “tri godine nakon prodaje još uvijek u ruševinama”. I danas je.
Bilo je tu pravih evergreena, recimo vijest da su “Kinezi zainteresirani da Rijeka zamijeni Hamburg”, kao što se nebrojeno puta prije i poslije toga euforično pisalo da će upravo ta luka postati kineska, malezijska ili čija već “vrata u Europu”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu