“Turizam je naš najvažniji izvozni proizvod, važan generator rasta i razvoja mnogih regija, ali mijenja se naš stav kakav turizam želimo i što trebamo poduzeti kako bi dugoročno profitirali od ovog važnog sektora i upravljali svim izazovima i rizicima. Hrvatska ima premium brendove, ali je za cjelovit razvoj ovog tipa ponude potrebna kvalitetna koordinacija ključnih dionika, zajedničko nastupanje na međunarodnom tržištu i razvoj projekata koji će stvarati novu premium ponudu”, rekao je uvodno predsjednik HGK, Luka Burilović.
Platforma okuplja članice HGK iz sektora hotelijerstva i ugostiteljstva, kampove, marine, vile za odmor, putničke agencije i charter tvrtke.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu