U zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti, u nazočnosti hrvatske poslovne, kulturne i znanstvene elite, predstavljena je jedinstvena korporativna monografija „ADRIS, jedna hrvatska priča“, koja se bavi fenomenom razvoja i poslovnog uspjeha Adris grupe te njezina utjecaja na hrvatsko društvo i trendove u gospodarstvu, arhitekturi, kulturi, znanosti… Prigodom promocije, na platou MSU-a otvorena je i izložba posvećena najznačajnijim arhitektonskim i dizajnerskim projektima Adris grupe, koja se može razgledati do 26. svibnja.
Monografija „Adris, jedna hrvatska priča“ analizira tajnu poslovnog uspjeha ove hrvatske korporacije te njezine doprinose hrvatskoj kulturi i znanosti kroz autorska viđenja šest priznatih hrvatskih stručnjaka i znanstvenika. Među ostalim analiziraju se Adrisov poslovni model i investicije, specifičnosti upravljanja, kreiranje i razvoj brendova, doprinos očuvanju nacionalnih vrijednosti, inovativni marketing te stalna ulaganja u kulturu, umjetnost i znanost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu