Nakon desetljeća ograničenja hrvatska autobusna industrija napokon je dočekala relaksaciju tržišta. Regulativnu promjenu koja će biti ključna za 2026. godinu i koja će omogućiti veću fleksibilnost u planiranju polazaka, stvoriti mrežu prema stvarnim potrebama putnika i poticati modernu, konkurentnu i održivu mobilnost.
Relaksacija tržišta omogućuje brže reagiranje na potražnju, uvođenje dodatnih linija u predsezoni i sezoni te dostupnost prijevoza tijekom cijele godine, što je ključno za smanjenje sezonalnosti. Hrvatska turizam želi razvijati ravnomjernije, a to nije moguće bez mobilnosti koja spaja obalu i kontinent, velike centre i manje sredine.
Flix će u 2026. godini nastaviti širiti domaću mrežu, povećavati broj polazaka te ulagati u održiva rješenja koja su već standard na europskim tržištima. Održivost nije trend, nego sve jasnije očekivanje putnika – i zato će ulaganja u tehnologiju, optimizaciju voznog reda i zelene inicijative biti naš kontinuirani fokus.
Pred nama je godina u kojoj promet i turizam mogu početi funkcionirati kao jedinstven sustav. Ako Hrvatska želi smanjiti pritisak na infrastrukturu, zadržati konkurentnost i osigurati ravnomjerniji gospodarski rast, potrebno je nastaviti otvarati tržište i modernizirati prijevoz. U 2026. godini napokon ćemo moći vidjeti što znači kada mobilnost nije ograničenje, nego pokretač razvoja – kako za putnike, tako i za gospodarstvo u cjelini.