PPK karlovačka mesna industrija predstavila je kampanju Biraj mudro, za sigurnu budućnost, koju provodi u cilju promicanja strukovnog zanimanja mesar/mesarica. Proizvodni pogoni ove tvrtke u Karlovcu obuhvaćaju površinu od čak 20.000 četvornih metara, a budući da kontinuirano šire proizvodne kapacitete, potrebe za stručnim kadrom također rastu.
Sa željom da u godinama koje dolaze obogati tim novim kvalificiranim stručnjacima, kompanija će u nadolazećoj školskoj godini s tisuću kuna mjesečno stipendirati učenike koji upišu zanimanje mesar i za pohađanje stručne prakse odaberu upravo PPK.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu