Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

PP Orahovica svojim vinima osvaja Japan

Autor: Božica Babić
25. veljača 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Posebna ambalaža za dalekoistočno tržište

Očekuju nove narudžbe iz Japana, Frankovku su predstavili na nedavnom sajmu u Tokiju.

Orahovica Frankovka, vino proizvedeno iz berbe 2012. u podrumima tvrtke PP Orahovica, kušati mogu i Japanci.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvi izvoz na spomenuto dalekoistočno tržište, izvijestili su iz orahovičke kompanije, ostvarili su u partnerstvu s tvrtkom Fuji Trading CO, a ona je japanskim vinoljupcima Frankovku promovirala na sajmu Super Market Trade Show, održanom u Tokio Big Sight centru 10. i 12. veljače. Prvi kontakt s japanskim kupcem imali su u rujnu 2014., i to u Petrčanima, gdje se u lokalnim Kraljevskim vinogradima sa svojim vinima predstavilo više hrvatskih vinara, njihova Frankovka je, ističu, izazvala poseban interes, što potvrđuje i već realizirana isporuka.

Orahovica Frankovka, vino proizvedeno iz berbe 2012. u podrumima tvrtke PP Orahovica, kušati mogu i Japanci.

Prvi izvoz na spomenuto dalekoistočno tržište, izvijestili su iz orahovičke kompanije, ostvarili su u partnerstvu s tvrtkom Fuji Trading CO, a ona je japanskim vinoljupcima Frankovku promovirala na sajmu Super Market Trade Show, održanom u Tokio Big Sight centru 10. i 12. veljače. Prvi kontakt s japanskim kupcem imali su u rujnu 2014., i to u Petrčanima, gdje se u lokalnim Kraljevskim vinogradima sa svojim vinima predstavilo više hrvatskih vinara, njihova Frankovka je, ističu, izazvala poseban interes, što potvrđuje i već realizirana isporuka.

Tokijski sajam posjetilo je gotovo 85.000 poslovnih ljudi, vlasnika hotela i restorana, robnih centara i trgovina. Japanski partner posjetiteljima sajma, kažu u PP-u Orahovica, pružio je ne samo vrhunsku prezentaciju o Hrvatskoj i vinima, već je promidžbeni materijal i naljepnice na buteljama ilustrirao japanskim slikovnim pismom. Voditelj voćarstva i vinogradarstva u PP-u Orahovica Josip Tokić s optimizmom gleda na novo tržište, sljedeća narudžba za prekooceansku isporuku, uvjeren je, uz veće količine imat će i širi vinski asortiman. PP Orahovica vinograde ima na 192 hektara, a proizvede oko milijun litara vina godišnje. 

Autor: Božica Babić
25. veljača 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close