Lošinjski brend Lošinj Hotels&Villas ulazi u novu turističku sezonu s redizajniranim vizualnim identitetom kojemu je cilj naglasiti prelazak kategorizacije hotela i vila s 4* na 5+*. Sukladno tome težilo se pronalasku novog vizualnog jezika primjerenijeg hotelskoj kući s portfeljem kojim se može pohvaliti Grupa Jadranka zajedno sa svojim hotelskim brendom Lošinj Hotels & Villas.
U odnosu na tipografiju dosadašnjeg logotipa, autori redizajniranog logotipa iz agencije Kuharić Matoš ističu kako nova serifna LH&V-ova tipografija svojim karakterom predstavlja luksuz, tradiciju i raskoš. Tako je tirkizno-bijela kombinacija zamijenjena morsko tamno plavom sa zlatnim akcentom, te kao takva priziva mistiku dubokog mora i filigransku preciznost ručno rađenog skupocjenog nakita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu